Changes

Jump to navigation Jump to search
no edit summary
Line 1: Line 1:  
== '''Sequence these pictures.''' ==
 
== '''Sequence these pictures.''' ==
'''Purpose:   T'''o make the learners read the story, pick the key points and condense the story to  a maximum of 6-8 lines
+
 
 +
=== '''Purpose:  ''' ===
 +
'''T'''o make the learners read the story, pick the key points and condense the story to  a maximum of 6-8 lines
    
ఉద్దేశం: అభ్యాసకులలో  కథను చదివి అందులోనికీలకమైన అంశాలను ఎంచుకుని, కథను6-8 పంక్తులకు కుదిoచే సామర్థ్యం కలిగించడం.  
 
ఉద్దేశం: అభ్యాసకులలో  కథను చదివి అందులోనికీలకమైన అంశాలను ఎంచుకుని, కథను6-8 పంక్తులకు కుదిoచే సామర్థ్యం కలిగించడం.  
Line 29: Line 31:  
'''Purpose:''' Introduction to different styles of reading.  
 
'''Purpose:''' Introduction to different styles of reading.  
   −
'''Reading styles:'''
+
=== '''Reading styles:''' ===
 
   
The facilitator assigns the following tasks to 3 different groups:
 
The facilitator assigns the following tasks to 3 different groups:
   Line 67: Line 68:  
<nowiki>https://youtu.be/0GGvRtuxglM</nowiki>
 
<nowiki>https://youtu.be/0GGvRtuxglM</nowiki>
   −
'''Reflection:'''  
+
=== '''Reflection:''' ===
 
   
How do you think different styles of reading make a    difference to learners at the primary level?  
 
How do you think different styles of reading make a    difference to learners at the primary level?  
  

Navigation menu