Difference between revisions of "Resources shared by teachers in district cascade workshops"
Jump to navigation
Jump to search
Line 16: | Line 16: | ||
# [http://karnatakaeducation.org.in/KOER/index.php/ಏಕದಳ_ಹಾಗು_ದ್ವಿದಳ_ಸಸ್ಯಗಳ_ವರ್ಗೀಕರಣ ಏಕದಳ ಹಾಗು ದ್ವಿದಳ ಸಸ್ಯಗಳ ವರ್ಗೀಕರಣ] | # [http://karnatakaeducation.org.in/KOER/index.php/ಏಕದಳ_ಹಾಗು_ದ್ವಿದಳ_ಸಸ್ಯಗಳ_ವರ್ಗೀಕರಣ ಏಕದಳ ಹಾಗು ದ್ವಿದಳ ಸಸ್ಯಗಳ ವರ್ಗೀಕರಣ] | ||
# [http://karnatakaeducation.org.in/KOER/index.php/ಜಲ_ಮಾಲಿನ್ಯ ಜಲ ಮಾಲಿನ್ಯ] | # [http://karnatakaeducation.org.in/KOER/index.php/ಜಲ_ಮಾಲಿನ್ಯ ಜಲ ಮಾಲಿನ್ಯ] | ||
+ | # [http://karnatakaeducation.org.in/KOER/en/index.php/Creation_of_a_rainbow_in_a_glass#Question_Corner Rainbow activity] |
Revision as of 10:58, 27 November 2015
- Salts and solubility
- Salts and solubility 2
- Concave and convex lenses
- Refraction of light
- states of matter
- Concentration of salts
- Convex lens at different object distances
- Build an atom
- Energy Forms And Changes
- Ionic compounds conduct electricity in liquid state
- Diffusion
- States of matter phet activity
- ವಾಹಕತೆ
- ಸಮೀಕರಣ ಸರಿದೂಗಿಸುವಿಕೆ
- ನ್ಯೂಕ್ಲೀಯ ವಿದಳನ ಕ್ರಿಯೆ
- ಏಕದಳ ಹಾಗು ದ್ವಿದಳ ಸಸ್ಯಗಳ ವರ್ಗೀಕರಣ
- ಜಲ ಮಾಲಿನ್ಯ
- Rainbow activity