ಶೋಧನೆಯ ಫಲಿತಾಂಶಗಳು
Jump to navigation
Jump to search
ಹೊಂದಿಕೆಯಿರುವ ಪುಟ ಶೀರ್ಷಿಕೆಗಳು
- #REDIRECT [[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ಗ್ರಾಫಿಕ್ಸ್ನೊಂದಿಗೆ ಸಂವಹನ ಹಂತ 1]]೧೫೬ byte (೧ ಪದ) - ೧೦:೩೭, ೬ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...|Prev=Songs come alive with pictures|Curr=Audio visual communication level 1|Next=Audio story telling}} # Activity 1 - [[ICT student textbook/Audio story telling|Audio story telling]]೯೯೯ byte (೧೪೫ ಪದಗಳು) - ೧೪:೩೩, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ೨೦೪ byte (೧ ಪದ) - ೦೪:೨೯, ೮ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- #REDIRECT [[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ದತ್ತಾಂಶ ಪ್ರಾತಿನಿಧ್ಯ ಮತ್ತು ಪ್ರಕ್ರಿಯೆ ಹಂತ 1]]೧೮೫ byte (೧ ಪದ) - ೦೫:೫೪, ೬ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- #REDIRECT [[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ಗ್ರಾಫಿಕ್ಸ್ನೊಂದಿಗೆ ಸಂವಹನ ಹಂತ 1ರ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ]]೧೯೧ byte (೧ ಪದ) - ೧೨:೦೫, ೬ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...ಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ನಿಮ್ಮ ವಿಷಯಗಳನ್ನು ಶೈಕ್ಷಣಿಕ ಅನ್ವಯಕಗಳನ್ನು ಬಳಸಿ ಕಲಿಯಿರಿ ಹಂತ 1]]೨೨೯ byte (೧ ಪದ) - ೦೩:೨೮, ೮ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- #REDIRECT [[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ದತ್ತಾಂಶ ಪ್ರಾತಿನಿಧ್ಯ ಮತ್ತು ಪ್ರಕ್ರಿಯೆ ಹಂತ 1ರ ಕಲಿಕೆಗೆ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ]]೨೪೨ byte (೧ ಪದ) - ೦೫:೫೭, ೬ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- #REDIRECT [[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ಐಸಿಟಿಯ ಸ್ವರೂಪ ಹಂತ 1]]೧೨೩ byte (೧ ಪದ) - ೦೫:೩೨, ೬ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- #REDIRECT [[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ಐಸಿಟಿಯ ಸ್ವರೂಪ ಹಂತ 1ನಿಮ್ಮ ಕಲಿಕೆಗೆ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ]]೧೯೨ byte (೧ ಪದ) - ೦೫:೫೨, ೬ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ICT student textbook/Educational applications for learning your subjects level 1 learning check list...[[ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ವಿಷಯಗಳನ್ನು ಶೈಕ್ಷಣಿಕ ಅನ್ವಯಕಗಳನ್ನು ಬಳಸಿ ಕಲಿಯಿರಿ ಹಂತ 1ರ ಕಲಿಕಾ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ]]೨೬೪ byte (೧ ಪದ) - ೦೮:೩೦, ೮ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
ಪುಟದ ಪಠ್ಯದಲ್ಲಿನ ಹೋಲಿಕೆಗಳು
- ...applications for learning your subjects level 2| Educational applications level 2]]೨ KB (೯೭ ಪದಗಳು) - ೧೨:೩೭, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...applications for learning your subjects level 2| Educational applications level 2]]೨ KB (೮೦ ಪದಗಳು) - ೦೩:೨೩, ೮ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...arning check list|Curr=Educational applications for learning your subjects level 3|Next=The globe on your table with Marble}} ...book/Educational applications for learning your subjects level 1| '''Level 1''']]೨ KB (೨೩೪ ಪದಗಳು) - ೧೪:೪೭, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...nd processing level 3 learning check list|Curr=Communication with graphics level 3|Next=Making comic strips}} ...book/Communication_with_graphics_level_1|Communication with graphics level 1]]೧ KB (೧೮೧ ಪದಗಳು) - ೧೪:೩೩, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...of ICT level 3 learning check list|Curr=Data representation and processing level 3|Next=Spreadsheet for data analysis|}} ...esentation_and_processing_level_1|Data representation and processing level 1]]೧ KB (೧೯೨ ಪದಗಳು) - ೧೪:೩೩, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ===={{font color| brown|'''Level 1'''}}==== ...OKNAME}}/What_is_the_nature_of_ICT_level_1|What is the nature of ICT level 1]]೮ KB (೯೪೨ ಪದಗಳು) - ೦೪:೩೧, ೨ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...xtbook/Audio_visual_communication_level_1|Audio visual communication level 1]]==== ...ent_textbook/Audio_visual_communication_level_2|Audio visual communication level 2]]====೫ KB (೬೩ ಪದಗಳು) - ೦೭:೨೨, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...h]{{Navigate|Prev=ನಿಮ್ಮ ವಿಷಯಗಳನ್ನು ಶೈಕ್ಷಣಿಕ ಅನ್ವಯಕಗಳನ್ನು ಬಳಸಿ ಕಲಿಯಿರಿ ಹಂತ 1ರ ಕಲಿಕಾ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ|Curr= ಐಸಿಟಿಯ ...ಐಸಿಟಿ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿ ಪಠ್ಯ/ಐಸಿಟಿಯ ಸ್ವರೂಪ ಹಂತ 1|Go to <br /> Nature of ICT Level 1]]೩ KB (೮೪ ಪದಗಳು) - ೦೯:೩೩, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...t_textbook/Explore_maths_with_Geogebra_level_2|Explore maths with Geogebra level 2]] ...t_textbook/Explore_maths_with_Geogebra_level_3|Explore maths with Geogebra level 3]]೩ KB (೧೦೦ ಪದಗಳು) - ೧೨:೪೪, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...್ತು ಪ್ರಕ್ರಿಯೆ ಹಂತ 1ರ ಕಲಿಕೆಗೆ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ|Curr=ಗ್ರಾಫಿಕ್ಸ್ನೊಂದಿಗೆ ಸಂವಹನ ಹಂತ 1|Next=ಛಾಯಾ ಚಿತ್ರ ಹಾಗು ಚಿತ್ರ ಪ್ರಬ ...t_textbook/Communication_with_graphics_level_2|Communication with graphics level 2]]೩ KB (೯೭ ಪದಗಳು) - ೧೨:೨೮, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- {{Print chapter heading|What is the nature of ICT level 1}} {{Print chapter heading|Data representation and processing level 1}}೧೦ KB (೧,೩೦೨ ಪದಗಳು) - ೧೪:೪೬, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...a_representation_and_processing_level_2|Data representation and processing level 2]]೪ KB (೧೧೯ ಪದಗಳು) - ೧೦:೧೫, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ==== [[ICT student textbook/Data representation and processing level 1|Level 1]] ==== ==== [[ICT student textbook/Data representation and processing level 2|Level 2]] ====೧೧ KB (೨೪೨ ಪದಗಳು) - ೦೩:೪೬, ೩೦ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...g your subjects level 2 learning check list|Curr=What is the nature of ICT level 3|Next=The machine is using us}} ...ICT student textbook/What_is_the_nature_of_ICT_level_1|Nature of ICT Level 1]]೨ KB (೩೩೩ ಪದಗಳು) - ೧೪:೨೫, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ===={{font color| brown|'''Level 1'''}}==== #[[{{FULLBOOKNAME}}/ಐಸಿಟಿಯ ಸ್ವರೂಪ ಹಂತ 1|ಐಸಿಟಿಯ ಸ್ವರೂಪ ಹಂತ 1]]೧೪ KB (೪೦೯ ಪದಗಳು) - ೦೯:೦೪, ೨೮ ಮೇ ೨೦೧೯
- ===={{font color|purple|''ಚಿತ್ರಗಳೊಂದಿಗೆ ಕಥೆಗಳನ್ನು ಹೇಳುವುದು - 1''}}==== ...omes and their peculiarities (1901) (14568810978).jpg|'''ಚರ್ಚೆಗಾಗಿ ಚಿತ್ರ - 1'''೧೫ KB (೧೮೬ ಪದಗಳು) - ೧೧:೪೫, ೩೦ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...with graphics level 3 learning check list|Curr=Audio visual communication level 3|Next=Make an audio book}} ...ent_textbook/Audio_visual_communication_level_2|Audio visual communication level 2]]<br>೧ KB (೨೦೦ ಪದಗಳು) - ೧೪:೪೬, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...ಮತ್ತು ಪ್ರಕ್ರಿಯೆ ಹಂತ 1 ಕಲಿಕಾ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ|Next=ಗ್ರಾಫಿಕ್ಸ್ನೊಂದಿಗೆ ಸಂವಹನ ಹಂತ 1}} [[Category:Level 1]]೨ KB (೩೩ ಪದಗಳು) - ೧೨:೨೬, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- .../> [[ICT student textbook/What_is_the_nature_of_ICT_level_2|Nature of ICT Level 2]] [[ICT student textbook/What_is_the_nature_of_ICT_level_3|Nature of ICT Level 3]]೬ KB (೧೫೮ ಪದಗಳು) - ೦೭:೩೭, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ|Next=ನಿಮ್ಮ ವಿಷಯಗಳನ್ನು ಶೈಕ್ಷಣಿಕ ಅನ್ವಯಕಗಳನ್ನು ಬಳಸಿ ಕಲಿಯಿರಿ ಹಂತ 1}} [[Category:Level 1]]೨ KB (೩೩ ಪದಗಳು) - ೧೨:೩೫, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- [[Category:Level 2]]೨ KB (೫೫ ಪದಗಳು) - ೧೯:೧೦, ೧೫ ಏಪ್ರಿಲ್ ೨೦೧೯
- ...|Prev=Songs come alive with pictures|Curr=Audio visual communication level 1|Next=Audio story telling}} # Activity 1 - [[ICT student textbook/Audio story telling|Audio story telling]]೯೯೯ byte (೧೪೫ ಪದಗಳು) - ೧೪:೩೩, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- #ಚಟುವಟಿಕೆ 1 - ಧ್ವನಿ ಕಥೆ ಹೇಳುವುದು [[Category:Level 2]]೨ KB (೫೬ ಪದಗಳು) - ೦೯:೧೭, ೧೫ ಏಪ್ರಿಲ್ ೨೦೧೯
- [[Category:Level 2]]೩ KB (೭೦ ಪದಗಳು) - ೦೬:೫೧, ೩ ಜೂನ್ ೨೦೧೯
- [[Category:Level 2]]೩ KB (೭೦ ಪದಗಳು) - ೦೭:೪೧, ೩ ಜೂನ್ ೨೦೧೯
- [[Category:Level 2]]೪ KB (೬೯ ಪದಗಳು) - ೦೭:೧೩, ೩ ಜೂನ್ ೨೦೧೯
- ...|Curr=Songs come alive with pictures|Next=Audio visual communication level 1}} [[Category:Level 2]]೩ KB (೩೬೬ ಪದಗಳು) - ೧೪:೩೩, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- {{font color|purple|'''1. ಐಸಿಟಿ ರಚಿಸಲು ಸಹಾಯ ಮಾಡಬಹುದು:'೨೭ KB (೪೦೬ ಪದಗಳು) - ೧೦:೪೩, ೩೦ ಮೇ ೨೦೧೯
- {{Navigate|Prev=Communication with graphics level 2|Curr=Stories come alive with pictures|Next=Songs come alive with pictures # Story #1 (to be filled by Ramesh Sir / Vinayak sir, stories which can be developed/೩ KB (೪೪೨ ಪದಗಳು) - ೧೪:೩೩, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- # Day by day level of trust is increasing between us. * Computer / Laptop – 1೩ KB (೪೨೩ ಪದಗಳು) - ೧೧:೩೪, ೨೨ ಡಿಸೆಂಬರ್ ೨೦೨೦
- ...urr=Internet is the computer|Next=Data representation and processing level 1}}೨ KB (೨೯೪ ಪದಗಳು) - ೧೪:೨೫, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ==== 1. ಸಿಮ್ಯುಲೇಶನ್ ಅನ್ನು ಅನ್ವೇಷಿಸ 1. What state of matter is snow? Why? ಹಿಮದ ವಸ್ತುವಿನ೭ KB (೩೬೫ ಪದಗಳು) - ೧೫:೧೫, ೧೦ ಆಗಸ್ಟ್ ೨೦೨೪
- 1. Even though some Kishoris cause commotion in the group, many of them lack 4. The level of trust between us and Kishoris is increasing day by day, so we can discus೨ KB (೩೮೮ ಪದಗಳು) - ೦೬:೪೨, ೩ ಮೇ ೨೦೨೧
- • The level of trust between us and Kishoris is increasing day by day, so we can discus ====== Vox Pop 1: ======೪ KB (೭೩೩ ಪದಗಳು) - ೦೬:೨೧, ೩ ಮೇ ೨೦೨೧
- 1. Although few Kishoris express themselves well or communicate enough while 4. As the level of trust between us and them is increasing day by day, it is appropriate to೩ KB (೪೫೦ ಪದಗಳು) - ೦೬:೫೧, ೩ ಮೇ ೨೦೨೧
- After girls get into pairs, each pair is asked to pick a number between 1 to 4. Based on this, we will group them into 4 groups. # Intelligence level of a woman is below her knee೪ KB (೬೦೬ ಪದಗಳು) - ೧೧:೨೬, ೨೨ ಡಿಸೆಂಬರ್ ೨೦೨೦
- 1. According to them what are the issues/concerns of Kishoris from Kalaburagi |12.30 - 1.15೪ KB (೪೫೧ ಪದಗಳು) - ೧೬:೩೫, ೧೦ ನವೆಂಬರ್ ೨೦೨೩
- # Day by day through frequent interaction the confidence level and comfort zone is building up between us and the Kishoris and hence in th * Computer/Laptop: 1 no೪ KB (೬೪೭ ಪದಗಳು) - ೦೯:೩೦, ೧೪ ಅಕ್ಟೋಬರ್ ೨೦೨೦
- ...l digital library|Curr=I have a new address|Next=What is the nature of ICT level 3 learning check list}} '''Demonstration 1'''೫ KB (೯೦೯ ಪದಗಳು) - ೧೪:೨೫, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- [[Category:Level 1]]೮ KB (೧೮೩ ಪದಗಳು) - ೦೬:೧೪, ೩ ಜೂನ್ ೨೦೧೯
- [[Category:Level 2]]೯ KB (೧೪೧ ಪದಗಳು) - ೧೦:೨೬, ೩ ಜೂನ್ ೨೦೧೯
- ...rr=ಪಠ್ಯ ದಸ್ತಾವೇಜನ್ನು ಮಾಡುವುದು|Next=ದತ್ತಾಂಶ ಪ್ರಾತಿನಿಧ್ಯ ಮತ್ತು ಪ್ರಕ್ರಿಯೆ ಹಂತ 1ರ ಕಲಿಕೆಗೆ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ}} [[Category:Level 1]]೧೦ KB (೧೧೦ ಪದಗಳು) - ೧೨:೨೧, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- File:SpreadsheetPicture1.png|left|thumb|Number puzzle 1 [[Category:Level 2]]೯ KB (೧೪೪ ಪದಗಳು) - ೦೭:೦೫, ೩ ಜೂನ್ ೨೦೧೯
- 1. Although few Kishoris express themselves well or communicate enough while 4. As the level of trust between us and them is increasing day by day, it is appropriate to೬ KB (೯೬೯ ಪದಗಳು) - ೦೬:೩೫, ೩ ಮೇ ೨೦೨೧
- [[Category:Level 1]]೧೨ KB (೧೯೪ ಪದಗಳು) - ೦೯:೫೫, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- '''Demonstration 1'''<br>Your teacher will demonstrate for you how to access and organize info [[Category:Level 3]]೪ KB (೫೬೩ ಪದಗಳು) - ೧೪:೨೫, ೨೪ ಸೆಪ್ಟೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- [[Category:Level 1]]೧೦ KB (೧೨೦ ಪದಗಳು) - ೧೨:೦೯, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- ...ith federations (coming together of various sanghas at Taluka and district level) in various parts of Karnataka. ...ith federations (coming together of various sanghas at Taluka and district level) in various parts of Karnataka.೧೦ KB (೧,೧೮೬ ಪದಗಳು) - ೦೫:೦೩, ೨೨ ಮಾರ್ಚ್ ೨೦೧೬
- [[Category:Level 1]]೧೧ KB (೪೮೨ ಪದಗಳು) - ೧೧:೪೮, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- 1. Although few Kishoris express themselves well or communicate enough while 3. As the level of trust between us and them is increasing day by day, it is appropriate to೪ KB (೬೭೨ ಪದಗಳು) - ೦೬:೦೯, ೩ ಮೇ ೨೦೨೧
- ...ವಿಭಿನ್ನವಾಗಿದೆ|Curr=ಒಂದು ಕಂಪ್ಯೂಟರ್ ಏನೆಲ್ಲಾ ಮಾಡಬಹುದು|Next=ಐಸಿಟಿಯ ಸ್ವರೂಪ ಹಂತ 1ನಿಮ್ಮ ಕಲಿಕೆಗೆ ತಪಶೀಲ ಪಟ್ಟಿ}} [[Category:Level 1]]೧೩ KB (೨೪೦ ಪದಗಳು) - ೧೦:೦೫, ೩೧ ಮೇ ೨೦೧೯
- |1 |What is adolescence according to them – part 1೭ KB (೧,೧೬೭ ಪದಗಳು) - ೧೧:೩೫, ೨ ಮೇ ೨೦೨೩
- == Chapter 1 == ...ensitivity to contemporary issues and problems as also to learners and the level of motivation critically influence the quality of curriculum transaction in೨೮ KB (೧,೩೭೩ ಪದಗಳು) - ೧೧:೨೮, ೫ ಡಿಸೆಂಬರ್ ೨೦೧೮
- ...f a community of learners/practitioners. The sharing of 'complex resources'1 and the emergence of 'collaborative competition'2 helps to spur development 1. Interacting with an experienced HT was a learning experience. Collaboratio೧೬ KB (೨,೮೦೧ ಪದಗಳು) - ೦೬:೫೮, ೨೩ ಜನವರಿ ೨೦೧೪